Ungfest
Det behøver ikke at være en stor udfordring at arrangere en fest for unge mennesker. Eller at få de unge til at komme til festen. Det kræver den rigtige PR strategi, det rigtige indhold og en uforglemmelig fest – så de unge kommer igen! Vi har arrangeret utallige af fester med alt fra små klubfester med 100 deltager til de helt med 800 deltager. Vi er klar til at dele ud af vores erfaring, så vi sammen kan afvikle de vildeste alkoholfrie fester for jeres unge.
Mere end en fest
En UngFest er ikke bare en fest, men en aften fyldt med uforglemmelige oplevelser. Festerne byder på underholdning og aktiviteter, hvor de unge selv er aktører. Det kan være alt fra Haunted House, Vituel Reality, små pop workshops og m.m. UngEvent står for at skabe spændende rammer for aftenen og underholdning hele aftenen. Vi står for både lyd og lys, når vores egen DJ spiller hele festen op.
Fokus på den unge
UngEvent sætter stort fokus på den enkelte unge, og at alle skal gå derfra med en god oplevelse. Derfor er vi sammen med de udvalgte medarbejdere selv en aktiv del af festen. Vi vil møde de unge i øjenhøjde, og har stort fokus på, at de stille og ensomme unge får en fantastisk aften.
Vi leverer ikke bare lidt – vi leverer hele PAKKEN! Det skal være nemt at arrangere en UngFest med os og derfor har vi et team og alt udstyret til at faciliter en helt unik og uforglemmelig UngFest. I skal selvfølgelig finde et godt lokale og stille med et par medarbejder.
PROMOVERING
PROMOVERING
DJ, LYD & LYS
DJ, LYD & LYS
UNDERHOLDNING
UNDERHOLDNING
MEDARBEJDER
MEDARBEJDER
Sådan fungerer det
Vi tager en snak
Lyder det interessant? Så kontakt os, så tager vi en snak. Fortæl om jeres ønsker og så laver vi et uforpligtende tilbud.
I booker eventet
Så snart I er klar kan I booke eventet hos os. Vi aftaler en dato og lokation, hvorefter vi sender en samarbejdsaftale til underskrift.
Vi planlægger
UngFest er et PLUG & PLAY event, derfor står vi at planlægge og koordinere alt. Vi har både medarbejder, udstyr og så hjælper vi endda med promovering.
Vi afvikler
Vi sætter det hele op på dagen og står for at afvikle hele eventet. Vi har et stort team med, som er klar til at repræsenter jeres ungdomsskole.
UDTALELSER
Priser fra 40.000 kr. pr. fest
Prisen afhænger af antal fester i ønsker at holde om året, samt antallet af aktiviteter medarbejder vi skal stille med. Vi tilpasser det altid til jeres behov og budget. Prisen er eksklusiv moms og transport. Alle indtægter i entréen går til Ungdomsskolen.